Учора окремі ЗМІ невірно інтерпретували слова начальника Департаменту ДАІ МВС України Анатолія Сіренка щодо повернення технічного огляду для приватних авто. Поспішили з обвинуваченнями і деякі політики. Між тим, очільник Державтоінспекції на брифінгу в Кабінеті Міністрів зауважив, що технічний огляд транспортних засобів необхідний як складова безпеки руху.
Анатолій Сіренко зазначив, що наразі триває обговорення даного питання з громадськістю. Висновки, зауваження та пропозиції будуть оприлюднені на фінальному етапі Загальнонаціонального Форуму з безпеки дорожнього руху, що планується до проведення на початку липня.
«Дорогами України повинен їздити справний транспорт, який буде слугувати для комфортного перевезення пасажирів, а не створювати додаткове джерело небезпеки для інших учасників дорожнього руху», — зазначає Анатолій Сіренко, — «безперечно мова не йде про відновлення проходження техогляду в тому вигляді, в якому він існував раніше. Наразі ми вивчаємо досвід інших країн, аналізуємо можливість впровадження європейської практики та відповідні зміни до українського законодавства.
Нагадуємо, що на сьогодні в країнах ЄС діє директива №2009/40/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 6 травня 2009 року про перевірки придатності експлуатації автомобілів та автопричепів. Згідно даного нормативного акту у кожній державі-члені транспортні засоби, зареєстровані на території даної держави, та їхні причепи і напівпричепи повинні підлягати періодичним перевіркам на придатність до експлуатування згідно з цією директивою.
Водночас, ДАІ ні якому разі не виступає за обов’язкове повернення проходження процедури техогляду до своєї компетенції. Проведення технічного огляду можливе будь-якою структурою, що має відповідне оснащення та технічні можливості.
Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 172, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетикиПро внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 172 Відповідно до Законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду тарифів на послуги з транспортування, розподілу, постачання природного газу, закачування, зберігання та відбору природного газу ( z0685-13 ), затвердженої постановою НКРЕ від 03.04.2013 № 369, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:
Про погодження реорганізації міжрегіональних територіальних органів Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті, Кабінет Міністрів УкраїниПро погодження реорганізації міжрегіональних територіальних органів Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті Погодитись з пропозицією Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті щодо реорганізації шляхом перетворення:
| наданого на експертизу, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства УкраїниЩодо наявності печатки сертифікованого виконавця на титульному листі проекту, наданого на експертизу До Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України надходять звернення від громадян, установ, організацій та підприємств сфери містобудування щодо обов'язковості наявності печатки сертифікованого виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, на титульному листі проекту для прийняття його на експертизу після 1 червня 2012 року.
Жінка в усі часи дбала про свою красуПомітно, що відвідувачі ретельно вдивляються у старі фотографії. І це не дивно: на виставці представлено майже сто знімків з колекції музею, обласного архіву, педагогічного університету, з приватних ...
|