Справа № 712/16773/12
ПОСТАНОВА
20.09.2012 року м.Ужгород
Суддя Ужгородського міськрайонного суду Данко В.Й., розглянувши матеріали інспектора Ужгородського МВ УМВС України в Закарпатській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого брокером ПП «Тегза», мешканця АДРЕСА_1
за ч.1 ст.44 КпАП України, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № ЗА №017337 від 31.08.2012 року встановлено, що 17.08.2012 року близько 21год. 00хв. ОСОБА_1, перебуваючи в м. Ужгород, по вул. Заньковецької, 89, в дворі будинку, зберігав при собі поперовий згорток наповнений наркотичною речовино «марихуаною», чим скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.44 КпАП України.
Дослідивши матеріали справи, вважаю, що вони підлягають поверненню до Ужгородського МВ УМВС України в Закарпатській області з наступних підстав.
Відповідно до ст. 256 КпАП України у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Так, у відповідності до п. 6 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про виконавче провадження»передбачено, що постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення являються виконавчими документами.
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження»у виконавчому документі повинні бути зазначені: індивідуальний ідентифікаційний номер стягувача та боржника (для фізичних осіб - платників податків) або номер і серія паспорта стягувача та боржника для фізичних осіб - громадян України, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку в паспорті громадянина України.
У ході перевірки адміністративного матеріалу встановлено, що у протоколі про адміністративне правопорушення Серії ЗА №017337 від 31.08.2012 року відсутні відомості щодо індивідуального ідентифікаційного номеру правопорушника, що в подальшому унеможливлює виконання рішення суду органом Державної виконавчої служби України у разі невиконання її в добровільному порядку правопорушником.
Відповідно до ст. 278 КУпАП, при виявленні недоліків в протоколі про адміністративне правопорушення складеному всупереч вимогам ст. 256 КУпАП, або в інших матеріалах, що перешкоджають або унеможливлюють об'єктивний розгляд справи, особа, що провадить підготовку до розгляду справи, повертає матеріали справи відповідному правоохоронному органу, що порушив провадження в адміністративній справі на доопрацювання.
На підставі викладеного, керуючись ст. 256, 278 КпАП України, ст. 17, 18 Закону України «Про виконавче провадження», -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративні матеріали відносно ОСОБА_1, за ч.1 ст.44 КпАП України (протокол Серії ЗА №017337 від 31.08.2012 р.) повернути до Ужгородського МВ УМВС України в Закарпатській області для дооформлення. Після дооформлення матеріали справи повернути до суду для розгляду її по суті.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя Ужгородського
міськрайонного суду: Данко В.Й.