Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Валерій ХОРОШКОВСЬКИЙ: «Долучаємося до європейського адміністративного простору»

    Валерій ХОРОШКОВСЬКИЙ: «Долучаємося до європейського адміністративного простору»Перший віце-прем’єр-міністр Валерій ХОРОШКОВСЬКИЙ

    Складні і суперечливі процеси в економіці, політиці та національній свідомості відбуваються в Україні вже тривалий час. Важливою передумовою успішного подолання кризових явищ, досягнення економічного та культурного процвітання, зміцнення співпраці між державою, діловими колами і широким громадянським загалом є становлення громадянського суспільства. Нам украй потрібна демократична консолідація європейського гатунку, яка має на меті формування толерантності, поваги до прав людини, вміння долати стереотипи і знаходити компроміси. Своє бачення цих процесів у відповідях на запитання «Урядового кур’єра» виклав перший віце-прем’єр-міністр Валерій ХОРОШКОВСЬКИЙ.

    — Як відомо, головне призначення уряду — стимулювати суспільний розвиток. Чи реалізує вітчизняна виконавча влада це завдання? Що, на вашу думку, істотно прискорить цей процес у нашій державі?

    — Рух вперед та зміни на краще це головний закон життя, який стосується і людини, і суспільства, і всієї країни. За останні двадцять років Україна змінилася кардинально. Та поки що це проміжний результат на шляху до європейської та демократичної держави.

    Суспільний розвиток у нашій країні має два підгрунтя. Ми обрали курс на європейську інтеграцію. Передусім, це вибір стандартів життя і цінностей. Визначили великий обсяг завдань з метою наближення до європейських норм. Це стосується адаптації законодавства, здійснення реформ в енергетичному, соціальному та економічному секторах, покращення інвестиційного клімату, відкритості органів державної влади тощо. Уряд працює за кожним з цих напрямків і, переконаний, така системна та цілеспрямована робота обов’язково дасть результат.

    З другого боку, люди самі ініціюють зміни в державі, зокрема, через виборче право. Переконаний, що парламентські вибори, які незабаром відбудуться, будуть чесними та демократичними, і дадуть поштовх для нового етапу трансформацій у країні.

    — Що ви вкладаєте в європейське поняття «держава для громадян, а не для чиновників»? Як побороти внутрішній спротив чиновництва до реформ? Чим мотивувати прихід на державну службу талановитої молоді, людей із незаплямованими мундирами?

    — Україна рівняється на європейські норми та стандарти, в тому числі, і в питаннях державного управління. Адміністративна реформа, яку ми здійснили, зменшила кількість державного апарату, але функції органів державного управління фактично залишилися без змін. Тому уряд продовжить роботу в цьому напрямку. Людина повинна почуватися захищеною і впевненою. Завдання держави — дати громадянину це відчуття.

    Правильним і своєчасним підходом вважаю залучення молоді до державного управління. Молоді спеціалісти мають нове, не заштамповане, мислення. Інша справа, що застосування нових ідей не повинно означати відмову від попереднього досвіду, інакше ми можемо повторити помилки, які вже колись зробили.

    — Електронне урядування — візитка будь-якої європейської держави. Чому відстаємо ми?

    — Електронне урядування — організація якісно нових форм спілкування громадян і влади шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів. Це можливість отримання адміністративних послуг в електронній формі, звернення до посадових осіб через Інтернет у будь-який час. При цьому мова фактично йде про перехід до нового типу держави, а не про зміну наявної моделі державного управління шляхом інформатизації.

    Впровадження електронного урядування — це не просто перехід від паперового документообігу до електронного, а передусім зміна організації роботи урядових структур. Безперечно, сьогодні в Україні здійснюються реальні заходи щодо формування правових, науково-технічних, технологічних умов для впровадження електронного урядування.

    Водночас, ми певною мірою відстаємо від провідних країн світу. Це пов’язано із відсутністю єдиної інфраструктури між органами державної влади, за допомогою якої здійснювався б ефективний інформаційний обмін, відсутністю єдиного підходу до застосування інструментів і механізмів організації та координації діяльності державних органів у сфері інформатизації; низьким рівнем обізнаності державних службовців, представників місцевого самоврядування та громадян щодо суті та переваг електронного урядування.

    Та уряд визначив цей напрямок розвитку як пріоритетний. Це означає, що крок за кроком ми будемо робити необхідні дії для того, щоб змінити філософію відносин між громадянином і владою.

    — Корупція в державному управлінні — найбільший подразник суспільства. Чи позначиться запровадження електронного урядування на зменшенні корупції?

    — Корупція — це своєрідна іржа, яка проникла в усі структури державної влади. Тому боротьба з нею повинна бути системною.

    Перехід до електронного урядування означає отримання громадянином послуг електронним шляхом. Чиновник вже не буде зв’язуючою ланкою між громадянином та органом державної влади, тобто людині просто нікому і ні за що буде давати хабар.

    Система електронного урядування не тільки сприятиме здійсненню внутрішніх трансформацій всередині країни, а й стане дієвим механізмом у боротьбі з корупцією.

    Валерію Івановичу, а коли слід очікувати реєстру державних послуг, тобто коли Україна долучиться до єдиного європейського адміністративного простору?

    — За умов розвитку електронного урядування головне завдання держави — забезпечити надання громадянам та суб’єктам підприємницької діяльності адміністративних послуг в електронній формі. Створення та запровадження переліку адміністративних послуг стане значним кроком держави на шляху до удосконалення процедури надання таких послуг.

    Сьогодні ми вже маємо єдиний державний довідник, де знаходиться інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги, розмір плати за її надання (у разі надання послуги на платній основі), результат її надання, нормативно-правові акти, відповідно до яких надається послуга, визначаються порядок, умови та розмір плати за її надання, стандарт послуги.

    Та такий перелік ще не відповідає визначенню реєстру як бази даних і не сприяє наданню органами державної влади адміністративних послуг в електронній формі. Мінекономрозвитку необхідно вжити заходів з метою створення повнофункціональної бази даних, зрозумілої для громадян.

    Ірина НАГРЕБЕЦЬКА, «Урядовий кур’єр»

    ДОСЬЄ «УК»

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Сегодня Евросуд обнародует 211 решений по делам против Украины

    Сегодня Европейский суд по правам человека обнародует 211 решений по делам против Украины. 206 из них касаются невыполнения решений национальных судов, «… и государство наверняка их проиграет», ...

    Про видачу ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Про видачу ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку За підсумками розгляду заяви та документів, поданих заявником до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на видачу ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку — діяльності з торгівлі цінними паперами, відповідно до Порядку та умов видачі ліцензії на провадження окремих видів професійної діяльності на фондовому ринку, переоформлення ліцензії, видачі дубліката та копії ліцензії( z0890-06 ), затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 26.05.2006 № 345, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.07.2006 за № 890/12764 (із змінами), та на виконання рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 № 1500 НАКАЗУЮ:

    Про зміни у законодавстві України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Вищий господарський суд України

    Господарські суди України Про зміни у законодавстві України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень У зв'язку із змінами у законодавстві України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень вважаємо за необхідне звернути увагу на таке.

    Про внесення змін у додатки до постанов Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 937 і від 14 листопада 2011 р. № 1184, Кабінет Міністрів України

    Про внесення змін у додатки до постанов Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 937 і від 14 листопада 2011 р. № 1184 Кабінет Міністрів України постановляє:

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Как много необходимой информации.

    Ребята супер!!! Все что делаете для всех пользователей очень важно!!!
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0