
Крюківський вагонобудівний завод представив свою продукцію Національному проекту колійного сполучення Київ—аеропорт «Бориспіль»
У рамках заходу здійснено тестову поїздку за маршрутом Полтава—Харків, під час якої продемонстровано основні технічні характеристики поїзда Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) ЕКр-1: рух зі швидкістю до 160 км/год, робота систем безпеки та контролю, забезпечення безупинного руху при переході з ділянки із змінним струмом на ділянку з постійним струмом та навпаки, комфортабельність у різних класах вагонів та додаткові зручності для пасажирів.
Участь у заході взяли голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів, представники ДП «Повітряний експрес», Мінінфраструктури, Укрзалізниці та Крюківського ВБЗ. За підсумками тестування представлено звіт, що продемонстрував відповідність потяга технічним параметрам Нацпроекту «Повітряний експрес» та зафіксував основні технічні показники електропоїзда.
«Рішення про вибір рухомого складу прийматиметься на конкурентних засадах спільно з китайськими партнерами Нацпроекту «Повітряний експрес» — генеральним підрядником, компанією СМСЕС. Нашим ключовим пріоритетом є використання українського національного виробника, що дає можливість розвивати економіку, створювати нові робочі місця», — підкреслив Владислав Каськів.
У свою чергу, голова правління — директор Крюківського ВБЗ Євген Хворост повідомив: «Вибір українського варіанту електропоїзда для Нацпроекту забезпечить конкурентоздатну вартість рухомого складу та, відповідно, проїзного квитка для пасажирів. Оскільки фінансування проекту здійснює ЕксімБанк Китаю, ми готові залучати китайських виробників до постачання окремого обладнання». Він також додав, що енергоспоживання електропоїзда становить близько 2 МВт, що запобігає надлишковим витратам та є значно ощадливішим за аналоги, що використовуються в Україні.
Керівник ДП «Нацпроект «Повітряний експрес» Андрій Галущак озвучив основні попередні технічні вимоги до електропоїзда: «Потяг Нацпроекту «Повітряний експрес» повинен мати п’ять або шість вагонів, бути розрахованим на 450—500 пасажиромісць та передбачати місця для осіб з особливими потребами.
Максимальна швидкість руху поїзда має становити до 140 км/год. ».
Остаточні технічні та організаційні вимоги до рухомого складу будуть визначені з урахуванням рекомендацій стратегічного консультанта проекту — компанії Ernst & Young, повідомляє прес-служба Держінвестпроекту.
Вітчизняний потяг не гірший за Хюндай. Фото УНIAН
Відділ новин «Урядового кур’єра»
ДОВІДКА «УК»
Микола АЗАРОВ: «Таку політику можуть собі дозволити лише окремі держави»Саме на реалізацію головного фінансового документа наступного року звернув увагу новопризначений Премєр-міністр Микола Азаров. Він наголосив на відповідальності міністерств і відомств щодо оперативного ...
Адвокат по уголовным деламК уголовной ответственности может привлекаться даже ребенок, не достигший 16 лет.
| Щодо врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни у квітні 2013 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетикиЩодо врахування суми дотаційних сертифікатів при розрахунку оптової ринкової ціни у квітні 2013 року Згідно з повноваженнями, наданими Законом України "Про електроенергетику"( 575/97-ВР ) та Указом Президента України від 23.11.2011 № 1059/2011( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики", відповідно до Правил Оптового ринку електричної енергії України ( v1028862-12 ), затверджених Протоколом Ради Оптового ринку електричної енергії України від 28.05.2012 № 8 та погоджених постановою НКРЕ від 09.08.2012 № 1028, постанови НКРЕ від 26.02.2001 № 184 ( v0184227-01 ) "Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії побутовим споживачам", постанови НКРЕ від 16.11.2006 № 1487( v1487227-06 ) "Про затвердження Положення про порядок надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електроенергії споживачам за тарифами, диференційованими за періодами часу", постанови НКРЕ від 18.01.2007 № 27( v0027227-07 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат при здійсненні постачання електроенергії побутовим споживачам, які розраховуються за тарифами, диференційованими за періодами часу", постанови НКРЕ від 21.02.2008 № 198( v0198227-08 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії, яка використовується для зовнішнього освітлення населених пунктів", постанови НКРЕ від 26.07.2007 № 996 ( v0996227-07 ) "Про затвердження Порядку надання ліцензіатам з постачання електричної енергії за регульованим тарифом компенсації втрат від здійснення постачання електричної енергії міському електричному транспорту за тарифами, встановленими на рівні, як для населення", постанови НКРЕ від 26.06.2007 № 866( v0866227-07 ) "Про затвердження Порядку встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для вугледобувних підприємств", постанови НКРЕ від 02.04.2009 № 3 ( v0387227-09 )87( v0387227-09 ) "Про затвердження Порядку надання компенсації втрат ВАТ "Крименерго" та ВАТ ЕК "Одесаобленерго" від здійснення постачання електричної енергії дитячим центрам "Артек" і "Молода гвардія", постанови НКРЕ від 08.07.2010 № 795 ( v0795227-10 ) "Про затвердження Порядку встановлення роздрібних тарифів на електричну енергію для суб'єктів господарської діяльності, які реалізують інноваційні проекти, зареєстровані в установленому законом порядку, що передбачають впровадження та виробництво обладнання, а також матеріалів, сировини і комплектуючих для виробництва обладнання, яке виробляє енергію з використанням альтернативних джерел енергії" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:
На Полтавщині працівники Державтоінспекції та журналісти провели спільний рейд для пішоходівНапередодні найромантичнішого свята - Дня Святого Валентина на вулицях міста Полтави інспектори ДАІ та представники мас-медіа провели профілактичну акцію для пішоходів.
|