Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Зазирни в «єдине вікно»

    Зазирни в «єдине вікно»

    Луганський Центр надання адміністративних послуг першим в Україні запрацював за новими принципами

    Близько десяти років тому луганчани серед перших в Україні відкрили Дозвільний центр, який з 2003 року працював за принципом «єдиного вікна». Але площа приміщення була недостатня, що створювало незручності як заявникам, так і представникам дозвільних органів. У 2011 році було розпочато роботу зі створення центру надання адміністративних послуг на базі існуючого Дозвільного центру, і в листопаді того ж року відкрита перша його черга.

    Луганськ став учасником пілотного проекту з реформування системи надання адміністративних послуг. Робота центру, як кращий приклад ефективного управління, увійшла до збірки «Кращі практики місцевого самоврядування» Асоціації міст України. Днями згідно з Указом Президента України «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ» ухвалено рішення про фінансування завершальних робіт із будівництва другої черги будівлі центру.

    Надання послуг і оснащення центру повністю відповідає європейським стандартам. Фото з сайту gorod.lugansk.ua9

    Паперова робота з усмішкою

    Поталанило тому, кому не доводилося звертатися в офіційні структури за «паперовими» справами. Крокуючи до Центру адміністративних послуг, я згадувала, як колись допомагала чоловікові «закривати» його інженерний «бізнес». Тоді я займала чергу на 4-му поверсі, а він біг на перший — купити потрібний бланк, зробити ксерокопію. Займали чергу серед похмурих відвідувачів та намагалися не забути, за ким ми (он та пані у рудому капелюшку!) і хто за нами (аби не почути сакраментальне: ви тут не стояли!).

    Минуло якихось п’ять років. І новий Центр адміністративних послуг приємно здивував. Яскраво блимали дисплеї із зазначенням номера електронної черги. Кондиційоване повітря відсікло вуличну спеку. Я присіла поруч із жінками, які спокійно очікували прийому. Поділилася спогадами.

    — Так, ми чудово пам’ятаємо маленьке приміщення Дозвільного центру, — підтримали розмову Наталія Приходько та Людмила Загородня, як з’ясувалося, бухгалтери приватного підприємства. — Така робота, що доводиться постійно звертатися за виписками. Їх вимагають при кожній угоді — такий закон. Але тепер черг практично немає. Влітку взагалі добре — чекаєш не більш десяти хвилин. Напередодні Нового року складніше —всі здають звіти, і ви ж знаєте наш народ — усім треба все одночасно і одразу. Тож доводилося й по годині тут проводити. Але зараз навіть чекати зручно.

    Я вирішила перевірити відгуки жінок. Поставила експеримент: записалася на консультацію. Не встигла переговорити з милими бухгалтерками про те, як добре, коли всі необхідні папери можна здати в одному місці й тут же зустрітися з усіма фахівцями, як підійшла моя черга йти на «прийом».

    Спільний проект з німцями

    Цікаво, що не одна я у червневу п’ятницю такий експеримент із чергою проводила. Того ж дня Центр адміністративних послуг у Луганську відвідала делегація посольства Федеративної Республіки Німеччини в Україні. Аташе з економічного співробітництва посольства Даніела Бергельт вирішила скористатися електронною чергою.

    — Мені дуже сподобалося, — скаже пані Бергельт у відповідь на моє прохання розповісти про свої враження. — Створення такого центру — те, чим може пишатися наш спільний українсько-німецький проект. Надання послуг і оснащення центру, яким я його побачила сьогодні, повністю відповідає європейським стандартам. Сьогодні ваші представники жартома казали, що «європейська інтеграція» Луганська сталася два століття тому, коли тут почали будувати підприємства іноземці, але сьогоднішнє відвідання центру переконало у справжності європеїзації регіону та його жителів.

    І побажала луганському Центру: «Гадаю, що рішення про будівництво другої черги цієї установи правильне, особливо проект зі створення Східноукраїнського навчально-методичного центру компетенції адміністративних службовців».

    Візит пані Даніели Бергельт — не випадковий. Посольська делегація ознайомилася з роботою Центру адміністративних послуг і результатами реалізації проектів німецького Товариства міжнародного співробітництва GIZ, яке на Луганщині реалізує проект підвищення якості муніципальних послуг. Пані аташе висловила задоволення результатами спільної роботи та зазначила, що досягнуті в області успіхи дали змогу GIZ виграти ще один грант в 3 мільйони євро на реалізацію проектів.

    …Від міркування про глобальні питання мене відволік адміністратор. Помічаю відеокамери в залі (і як цілий робочий день проводити під їх «прицілом»?), оцінюю запрошувальний жест (без послужливості!) і влаштовуюся на стільці (але він м’який!). І все ж таки встигаю згадати, що щодня (за статистикою!) в центр у середньому звертається по 400 чоловік. А скільки нас буде, коли введуть другу чергу цієї установи і з’явиться можливість для будь-якого пересічного громадянина тут оформляти паспорт, отримувати номери на автомобіль чи консультуватися з питань виплати пенсій, як обіцяють?

    — Ласкаво просимо! — усміхається адміністратор. Із такою усмішкою можна сміливо відправлятися в будь-яке «плавання», навіть «паперовим» океаном.

    «Треба сконцентрувати всі послуги і спростити їх отримання»

    Начальник управління Луганської міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва, керівник Центру адміністративних послуг Ольга КАЛІНІЧЕНКО

    — Центр фактично має регіональний статус. Він обслуговує громадян Луганська та області, — розповідає Ольга Калініченко. — Тут приймають і надають адміністративні послуги суб’єктам господарювання представники 41 адміністративного органу. У цілому це 220 видів послуг. Наш центр єдиний в Україні з таким розподілом роботи. У цьому статусі працюємо з листопада 2011 року. Нам довелося брати участь у розробці проекту Закону України «Про адміністративні послуги», аби свого часу опинитися в правовому полі.

    — Чому?

    — Центр адміністративних послуг створено на базі Дозвільного центру. Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» ухвалено в 2005 році, і він регулював діяльність тільки суб’єктів господарювання (приватних осіб-підприємців, юридичних осіб). Але тільки-но ми почали працювати, крім підприємців, приходили пересічні громадяни по допомогу з питань приватизації земельних ділянок, будівництва тощо. Ми вже в ті роки розуміли, що треба охоплювати весь спектр і максимально спростити отримання послуг громадянами. Тож запропонували, щоб у проекті закону «Про адміністративні послуги» було записано, що подібні центри створюються на базі дозвільних, які є їхньою невід’ємною частиною.

    — Тобто ваші співробітники ведуть моніторинг, які саме адміністративні послуги затребувані?

    — Так, у нас ведеться щоденний моніторинг звернень громадян. Ми вважаємо, що представники подібних центрів повинні не лише розглядати проблемні питання, а й інформувати органи центральної влади, яким чином максимально швидко їх вирішувати, аби не було ніяких прогалин у наданні адміністративних послуг. Своїх співробітників зобов’язуємо в процесі роботи подавати пропозиції щодо спрощення процедур. У кожного державного адміністратора має бути власний записник: які проблеми виникають під час звернення заявників і яким чином їх краще вирішувати.

    — Днями центр відвідали представники посольства Німеччини в Україні та високо оцінили роботу. Тож співпраця Луганщини та Німеччини в цій сфері триватиме?

    — Справді, Єврокомісія визнала наш проект зі створення Східноукраїнського навчально-методичного центру компетенції адміністративних службовців кращим. Ми будемо його втілювати разом з GIZ, вивчати й враховувати у своєму проекті іноземний досвід. Співпраця з GIZ у нас взаємовигідна. Їхні співробітники робили аналіз якості надання адміністративних послуг методом опитування громадян та надали висновки нам. Ми взяли це до уваги.

    — То що принципово нового очікує на луганчан?

    — Ми будуємо другу чергу центру, бо розуміємо, що потрібно максимально охопити всі адміністративні органи, максимально об’єднати всіх представників, які будуть потрібні громадянам для отримання будь-якого документа. Зараз у нас одночасно ведуть прийом 10 державних адміністраторів, 6 державних реєстраторів та 14 представників адміністративних органів. Після введення другої черги додасться ще 38 робочих місць.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Щодо зупинення внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів та до системи депозитарного обліку цінних паперів, випущених Закритим акціонерним товариством «Підприємство Чернігівспецбуд», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Щодо зупинення внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів та до системи депозитарного обліку цінних паперів, випущених Закритим акціонерним товариством «Підприємство Чернігівспецбуд»

    Про державну реєстрацію (перереєстрацію) медичних імунобіологічних препаратів, Міністерство охорони здоров'я України

    Про державну реєстрацію (перереєстрацію) медичних імунобіологічних препаратів Відповідно до п. 10 Положення про контроль за відповідністю імунобіологічних препаратів, що застосовуються в медичній практиці, вимогам державних та міжнародних стандартів( 73-96-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.01.96 № 73, пп. 1.3, 3.8 Порядку проведення державної реєстрації (перереєстрації) медичних імунобіологічних препаратів в Україні( z0204-02 ), затвердженого наказом МОЗ України від 06.12.2001 № 486, на підставі результатів експертизи реєстраційних матеріалів медичних імунобіологічних препаратів, проведеної Державним підприємством "Державний експертний центр МОЗ України", висновків щодо ефективності, безпечності та якості медичних імунобіологічних препаратів та рекомендацій їх до державної реєстрації (перереєстрації, внесення змін до реєстраційних матеріалів): від 03.08.2012 № 124/ІБП, від 27.07.2012 № 108/В-ІБП, від 27.07.2012 № 107/В-ІБП, від 16.05.2012 № 77/В-ІБП, від 23.07.2012 № 2965/2.4-4, від 03.08.2012 № 120/В-ІБП, від 03.08.2012 № 121/В-ІБП, від 03.08.2012 № 119/В-ІБП, від 02.08.2012 № 112/В-ІБП, від 26.07.2012 № 103/В-ІБП, від 26.07.2012 № 104/В-ІБП, від 03.08.2012 № 123/В-ІБП, від 02.08.2012 № 113/В-ІБП, від 02.08.2012 № 117/В-ІБП, від 02.08.2012 № 115/В-ІБП, від 02.08.2012 № 114/В-ІБП, від 01.08.2012 № 109/В-ІБП, від 26.07.2012 № 102/В-ІБП, від 02.08.2012 № 110/В-ІБП, від 26.07.2012 № 101/В-ІБП, від 02.08.2012 № 116/В-ІБП, від 03.08.2012 № 118/В-ІБП, від 27.07.2012 № 106/В-ІБП, від 26.07.2012 № 105/В-ІБП, від 20.07.2012 № 2951/2.4-4 НАКАЗУЮ:

    Малозащищенные категории киевлян получат дополнительную соцпомощь

    Для того, чтобы обеспечить дополнительную социальную защиту детей льготных категорий, согласно городской целевой программе Забота. Навстречу киевлянам будут осуществлены выплаты помощи на общую ...

    Столична Державтоінспекція на базі навчально-виховного центру «Золоче» організували справжне свято для малечі

    Працівники столичної Державтоінспекції докладають чимало зусиль, аби вберегти неповнолітніх від лиха на дорозі. Вони проводять чималу профілактичну роботу серед учнів шкіл та вихованців дитячих ...

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Огромное количество актуальной информации.

    Чувствуется настоящая забота о пользователях. Благодаря интересному ресурсу, наконец-то, решился обзавестись выделенной линией.
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0