Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Хто витіснить маршрутки?

    Хто витіснить маршрутки?

    Комунальний транспорт поповнять новим рухомим складом

    Істотно оновити рухомий склад комунального транспорту планують уже в недалекому майбутньому. Про це йшлося на розширеній нараді за участю Президента Віктора Януковича під час засідання уряду. В рамках презентації Програми економічної активізації на 2013—2014 роки віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул зокрема наголосив на тих заходах, які стосуються розвитку інфраструктури.

    Новий рухомий склад має бути обов’язково українського виробництва (ступінь локалізації не менш як 80%), зазначив віце-прем'єр. В оновленні електротранспорту буде задіяно енергоощадні технології з економією до 40% електроенергії та враховано всі умови для перевезення громадян з особливими потребами. Що ж до придбання автобусів, то йдеться про машини середньої та передусім великої пасажиромісткості, які могли б витіснити з ринку перевезень переобладнані маршрутки.

    — Згідно із Програмою активізації економіки для підтримки українського автомобільного виробництва, — заявив Олександр Вілкул, — планується застосувати механізм пільгового кредитування — компенсацію державою відсотків за кредитами.

    Отож парк громадського транспорту має поповнитися 376 трамваями і тролейбусами та 4200 автобусами вітчизняного виробництва. Вартість нового електротранспорту становитиме 513 мільйонів гривень. На оновлення автопарку планують витратити 5,6 мільярда гривень. За словами міністра інфраструктури Володимира Козака, профільне відомство вже напрацювало механізм придбання автобусів за фінансовим лізингом.

    Автопарк має бути обов’язково українського виробництва. Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

    На наш запит до Мінінфраструктури щодо того, на яких підприємствах буде розміщено замовлення і як воно фінансуватиметься, надійшла відповідь за підписом першого заступника міністра Костянтина Єфименка. Там сказано, що «згідно з пунктом 40 Державної програми активізації розвитку економіки на 2013—2014 роки в частині придбання рухомого складу із застосуванням механізму пільгового кредитування беруть участь всі зацікавлені вітчизняні виробники (корпорації «Укравто», «Еталон», «Богдан», ТОВ «ЛАЗ»). Фінансування заходів з оновлення парку рухомого складу здійснюватиметься за рахунок кредитних коштів у відповідності до фінансових показників програми. На сьогоднішній день Мінінфраструктури веде переговори з ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» та Українським об’єднанням лізингодавців».

    Оскільки придбати рухомий склад планують через пільгове кредитування, то механізм повернення кредитів, зокрема за придбання тролейбусів і трамваїв, забезпечуватиметься за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів у співвідношенні 50 на 50 %, відсотки за кредитом — за рахунок державного бюджету.

    Свою зацікавленість щодо оновлення рухомого складу міського електротранспорту висловили 43 міста України. З них попередньо визначили 22 міста, які претендують на першочергове задоволення потреб у рухомому складі. Це Вінниця, Слов’янськ, Житомир, Донецьк, Краснодон, Запоріжжя, Біла Церква, Дніпропетровськ, Луганськ, Алчевськ, Луцьк, Харків, Київ, Львів, Миколаїв, Одеса, Кременчук, Тернопіль, Горлівка, Сімферополь, Чернігів та Севастополь.

    — Органи місцевого самоврядування міст, — наголошує перший заступник міністра інфраструктури, — проінформували про готовність закупити рухомий склад на зазначених умовах. Застосування механізму фінансового лізингу опрацьовує Мінінфраструктури за участю представників Українського об’єднання лізингодавців та підприємств — виробників рухомого складу.

    Уже підраховано, що використання нових трамваїв, тролейбусів та автобусів дасть змогу зменшити обсяг споживання електроенергії на 30—40%, пального — на 3%. Водночас збільшаться надходження до бюджетів майже на 4,2 мільярда гривень. Економічний ефект становитиме 1,8 мільярда гривень.

    ПРЯМА МОВА

    Євген ВОДОЛАЗОВ, директор департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації:

    — Для поліпшення транспортного обслуговування пасажирів наземним транспортом у Києві протягом 2013 року вже введено в експлуатацію 33 тролейбуси великої й надвеликої місткості. Тривають поставки тролейбусів згідно з чинними контрактами, укладеними з ПАТ «АК «Богдан Моторс». Їхнє фінансування здійснюється за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку. Згідно з ним, до кінця цього року планується отримати ще 81 тролейбус надвеликої місткості.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Поки не сталося біди

    Важко повірити, але аграрний сектор займає в країні друге місце за рівнем травматизму з тяжкими наслідками одразу після вугільної галузі. Так, на підприємствах агропромислового комплексу лише ...

    Про визнання такою, постанови НКРЕ від 18.11.2011 № 2215, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про визнання такою, що втратила чинність, постанови НКРЕ від 18.11.2011 № 2215 Відповідно до Закону України «Про електроенергетику» ( 575/97-ВР ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059 ( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики» та Порядку встановлення, перегляду та припинення дії «зеленого» тарифу для суб’єктів господарської діяльності( v0032227-09 ), затвердженого постановою НКРЕ від 22.01.2009 № 32, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Про внесення зміни до постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 13 грудня 2010 року № 3 "Про практику застосування адміністративними судами законодавства у справах з приводу оскарження рішень, зі змінами, внесеними згідно з постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 21 травня 2012 року № 5 та від 14 вересня 2012 року № 10, Вищий адміністративний суд України

    Про внесення зміни до постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 13 грудня 2010 року № 3 "Про практику застосування адміністративними судами законодавства у справах з приводу оскарження рішень, дій чи бездіяльності державної виконавчої служби", зі змінами, внесеними згідно з постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 21 травня 2012 року № 5 та від 14 вересня 2012 року № 10

    Пішов по вовну, та… самого постригли!

    Правдивість цієї народної приказки сповна перевірить на собі колишній дільничний інспектор одного із районних відділів УМВС України у Волинській області. Прокуратура порушила кримінальну справу ...

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    . Сегодня совершенно случайно набрел на этот интернет проект, чему крепко рад! С огромным удовольствием размещу ссылку на своей страничке в блоге!

    Большое спасибо создателям этого интернет проекта!!! Он действительно - большая находка!
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0