Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель, Міністерство економічного розвитку і торгівлі УкраїниМІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

  1. 30.11.2012  № 3303-04/45212-06
  2. Міністерству закордонних справ України Михайлівська площа, 1, м. Київ, 01018 Державній казначейській службі України вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

    Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

    Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мінекономрозвитку), відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель"( 2289-17 ) (далі — Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель( z1377-11 ), затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі — Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт із реконструкції приміщень в адміністративній будівлі Міністерства закордонних справ України на Михайлівській площі, 1 в м. Києві (оздоблювальні та слабкоструменеві роботи) (оголошення № 301294 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 08.10.2012 № 117/4 (719/4), проведеної Міністерством закордонних справ України (далі — Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Київська будівельна компанія".

    I. Дата початку здійснення моніторингу: 23.10.2012.

    II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення від 23.10.2012 № 3303-04/39868-06).

    III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку( z1377-11 ).

    IV. Результати здійснення моніторингу:

    На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

    Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт із реконструкції приміщень в адміністративній будівлі Міністерства закордонних справ України на Михайлівській площі, 1 в м. Києві (оздоблювальні та слабкоструменеві роботи) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 08.10.2012 № 38.

    У пункті 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника (далі — обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункти 3 та 5 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ), а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам, та потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

    У листі Українського державного науково-дослідного та проектного інституту "УкрНДІпроектреставрація" від 02.10.2012 № 557-А зазначено, що ТОВ "КБК" виконано монтаж внутрішніх блоків систем канального кондиціювання, закладено фреонові троси, системи дренажу та інше. Враховуючи технологічні особливості застосованих систем, беззаперечно можна стверджувати, що закінчення монтажних робіт стосовно зовнішніх блоків і особливо пусконалагоджувальні роботи цих систем повинні виконуватися одним підрядником. Це гарантує зняття проблем між Виконавцем і Замовником щодо гарантій якості виконаних робіт та здачі об'єкта в експлуатацію.

    Виконані також скриті закладки кабелів та кабельних трас для встановлення електротехнічного обладнання, в тому числі слабкоструменевих систем (технологічного відео, переклад тощо). Продовження цих робіт із залученням нового Виконавця також недоцільно, оскільки це збільшить терміни виконання робіт, значно ускладнить надання гарантій на виконані роботи.

    Аналіз наданих документів дає підстави також зробити висновок про те, що в даному випадку йдеться не про новий комплекс робіт на II-му етапі, а про фактичне продовження робіт I-го етапу.

    Ураховуючи зазначене, Український державний науково-дослідний та проектний інститут "УкрНДІпроектреставрація" підтверджує, що для продовження робіт I-го етапу (код ДБН Д.1.1-1-2000 ( v0174241-00 ) — Реконструкція приміщень в адміністративній будівлі Міністерства закордонних справ України на Михайлівській площі, 1 у м. Києві (оздоблювальні та слабкоструменеві роботи) існують умови застосування процедури закупівлі в одного учасника (ТОВ "Київська будівельна компанія") відповідно до частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ).

    Ураховуючи викладене, у пункті 6 обґрунтування Замовника і листом Українського державного науково-дослідного та проектного інституту "УкрНДІпроектреставрація" підтверджено нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам, та потребу здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням при виконанні робіт із реконструкції приміщень в адміністративній будівлі Міністерства закордонних справ України на Михайлівській площі, 1 в м. Києві (оздоблювальні та слабкоструменеві роботи).

    Водночас слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 39 Закону( 2289-17 ) обґрунтування процедури закупівлі в одного учасника повинно містити, зокрема, посилання на експертні, нормативні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.

    При цьому в обґрунтуванні Замовника посилання на лист Українського державного науково-дослідного та проектного інституту "УкрНДІпроектреставрація" відсутнє.

    V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності умов, передбачених пунктами 3 та 5 частини другої статті 39 Закону( 2289-17 ).

    VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

    За результатами проведеного моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує звернути увагу на оформлення документів у сфері державних закупівель у відповідності до наказу Мінекономрозвитку від 26.07.2010 № 922( z0624-10 ) "Про затвердження форм документів у сфері державних закупівель".

    Директор департаменту державних закупівель та державного замовлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

    Б. М. Горбанський

    {Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні, Міністерство фінансів України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 жовтня 2012 р. за № 1733/22045 Про затвердження форми Податкового розрахунку з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні

    Про внесення змін до Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань, Генеральна прокуратура України

    ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА України Про внесення змін до Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань Відповідно до пункту 22 Перехідних положень Кримінального процесуального кодексу України( 4651ж-17 ), керуючись пунктом 7 частини І статті 15 Закону України "Про прокуратуру" ( 1789-12 ) НАКАЗУЮ:

    Про затвердження Порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце події, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження Порядку інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги та їх направлення на місце події

    Національний банк України назвав лідерів у банківському секторі

    НБУ констатує, що лідерами за приростом активів у 2012 році стали Ошадбанк, Укрексімбанк та Приватбанк.

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Просто отличный сайт! Хорошенький сайтик! Очень здорово. Всё доступно и просто. Спасибочки за профессиональный интернет портал!

    Для меня это была находка! Третью неделю сижу у Вас на сайте и уходить отсюда не собираюсь.
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0