Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Укрзалізниця організовує пряме транспортування зерна

    Укрзалізниця організовує пряме транспортування зерна

    З вагону зерно потапляє на судно

    Аби максимально оптимізувати транспортування збіжжя цьогорічного врожаю, Укрзалізниця розробила низку дієвих заходів. Передусім ідеться про гнучкішу логістику: перевезення зерна за прямим маршрутом (вагон — судно) без перевалки у порту чи термінальному комплексі. Це дає змогу зменшити вартість транспортування та скоротити час виконання вантажних операцій. Якщо врахувати, що торік понад 96% загального експорту зернових, що перевозилися залізничним транспортом, пройшли через порти та термінали, то це суттєва економія.

    На прохання власників вантажу для того, щоб зменшити вартість транспортування, залізниця на сезон відкрила 25 станцій для виконання комерційних операцій: приймання та відправлення вантажу (для вагонних і контейнерних відправок). Збільшено й обсяги ремонтів вагонів-зерновозів (у першому півріччі вже відремонтовано 880 вагонів).

    Техніка не постраждає, якщо дотримуватися правил експлуатації. Фото з сайту sdelanounas.ru

    Окрім того, залізничники стверджують, що сформували прийнятні тарифи на свої послуги. Мовляв, на зернові вони значно нижчі (у 1,03 — 4,9 раза, ніж на залізницях інших країн. Тариф на перевезення 1 тонни зерна залізницями України на відстань 500 км становить 12,77 доларів США, Білорусії — 13,1, Росії — 17,03, Польщі — 62,52 доларів США. Приміром, транспортна складова при перевезенні пшениці ІІ класу на експорт в Україні є незначною і становить 5,07%.

    Перевізник відкидає всі звинувачення на свою адресу й щодо нестачі зерновозів і запевняє, що має достатньо вантажних ресурсів для транспортування врожаю 2013 року. У розпорядженні Укрзалізниці 12 213 вагонів-зерновозів, з яких 84% — в робочому стані. Навантаження зерна здійснюється на 668 станціях (середньодобове навантаження становить 653 вагони — 41,8 тисячі тонн зерна).

    Ось, приміром, яка ситуація на Львівській залізниці, де лише за липень перевезли понад 929 вагонів із зерном. Тут є 71 під’їзна колія, на яких навантажують та вивантажують збіжжя. Найбільше вагонів обробляють на станціях Сапіжанка та Красне. Однак залізничники скаржаться, що ефективнішому використанню рухомого складу заважає тривале оформлення дозвільних документів державними контролюючими органами.

    Скажімо, вагони під навантажувально-розвантажувальними операціями перебувають більше доби. Причому термін на вантажні операції, які виконує залізниця, становить до шести годин. А додатковий час, пов’язаний з оформленням дозвільних документів контролюючими органами, забирає більше доби.

    Аби поліпшити ситуацію, на магістралі проаналізували весь процес перевезення: оформлення документів, завантаження-розвантаження, наявність і використання рухомого складу, співпрацю з причетними органами і службами. Окрім численних нарад з усіма причетними до транспортування вантажу, залізничники скерували листи зі своїми зауваженнями та пропозиціями в районні та обласні адміністрації з проханням встановити контроль за завантаженням вагонів та своєчасною видачею супровідних документів.

    За 6 місяців 2013 року ситуація дещо поліпшилась. Порівняно з аналогічним періодом 2012 року середній час користування вагонами зменшився на 5,8 години і становить 30,5 години проти 36,3 минулого року. За цей період оброблено на 2902 вагони більше, ніж торік. Якщо порівняти липневі показники обох років, то середній час користування вагонами зменшився на 11,2 год. і нині становить 29,5 год.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Україна потрапила у десятку країн з найвищою смертністю в світі

    Україна зайняла восьме місце в десятці держав світу з найвищою смертністю населення за версією Центрального розвідувального управління США.

    У ВККА нет оформленного решения об отмене решения Харьковской областной КДКА

    Запланированное на вчера, 24 сентября, заседание в Окружном административном суде г. Киева по делу по иску адвоката Александра Гунченко к Высшей квалификационной комиссии адвокатуры при Кабинете ...

    Про внесення змін до пункту 4 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, Кабінет Міністрів України

    Про внесення змін до пункту 4 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Внести до пункту 4 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу( 693-2004-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. № 693 (Офіційний вісник України, 2004 р., № 21, ст. 1440; 2009 р., № 72, ст. 2477), зміни, виклавши його у редакції, що додається.

    Нездоровий попит породжує злочинну пропозицію

    Щоправда, номінально, оскільки власники бренда, під яким продавали злощасний сурогат, стверджують, що їхній товарний знак було підроблено. Тим часом у пошуках першопричини масового отруєння ...

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Всем большое спасибо. Ваш сайт - без всякого сомнения на данный момент - неповторимый в своем роде. Здорово, что есть такие нужные интернет сайты. Этот интернет сайт весьма прост в пользовании. На нем полезно проводить отдых - просто, удобно,быстро.

    Хочется отблагодарить Вас за тот большущий труд, который Вы делаете каждый день для пользователей.
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0