Американські вчені довели, що дворазове харчування не тільки ефективно знижує вагу, але і покращує стан печінки, а також запобігає діабету. Про це повідомляють іноземні ЗМІ, передає УНН.
У ході дослідження половина групи з 54 осіб з надмірною вагою та індексом маси тіла в середньому 32,6 (що відповідає ожирінню) харчувалася два рази на день — вранці і в середині дня, причому не обмежуючи себе в кількості з'їденого. Інша половина їла шість разів на день невеликими порціями.
В результаті випробовувані з першої групи за час експерименту зменшили свій ІМТ в середньому на 1,23 одиниці, тоді як учасники, що харчувалися дрібно, схудли всього на 0,82 пункту. Крім того, з'ясувалося, що дворазове харчування знижує ризик жирової дистрофії печінки і підвищує чутливість тканин до інсуліну, захищаючи від діабету.
Пробне ЗНО можна скласти в додатковий деньМайбутні абітурієнти, котрі 23 березня через снігопади й замети на дорогах не змогли дістатися до пунктів тестування, щоб скласти пробне зовнішнє незалежне оцінювання, зможуть зробити це в додатковий ...
Состоялось торжественное заседание по случаю Дня работников судаСегодня в Кловском дворце состоялось торжественное заседание по случаю Дня работников суда Украины при участии первых лиц государства: Президента Украины Виктора Януковича, новоизбранных премьер-министра ...
| Про внесення змін до Складу ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи ДП "Полісервіс", Державний комітет телебачення і радіомовлення УкраїниПро внесення змін до Складу ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи ДП "Полісервіс" У зв'язку із звільненням головного спеціаліста юридичного відділу Чепурного О. П. НАКАЗУЮ:
що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України, Кабінет Міністрів УкраїниПро внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1729 та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України
|