Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Питання створення та запровадження електронного сервісу “Електронний кабінет платника податків”, Кабінет Міністрів УкраїниКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 5 грудня 2012 р. № 1007-р Київ

    Питання створення та запровадження електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків"

    1. Схвалити Концепцію створення електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків", що додається.

    2. Затвердити план заходів щодо реалізації Концепції створення електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків", що додається.

    3. Державній податковій службі створити та забезпечити з 1 січня 2013 р. запровадження електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків".

    Прем'єр-міністр України

    М. АЗАРОВ

    Інд. 70

    СХВАЛЕНО розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2012 р. № 1007-р

    КОНЦЕПЦІЯ створення електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків"

    Загальна частина

    У процесі переходу від фіскальної моделі роботи до сервісної для органів державної податкової служби велике значення має налагодження партнерських відносин з платниками податків, визначення ефективного механізму взаємодії зазначених органів та платників податків у режимі реального часу. Для забезпечення такої взаємодії необхідно створити електронний сервіс "Електронний кабінет платника податків" (далі — електронний сервіс), що сприятиме правильному і зручному обчисленню та своєчасній сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів).

    Концепція розроблена з урахуванням положень Конституції України( 254к/96-ВР ), Податкового кодексу України( 2755-17 ), Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг"( 851-15 ) і "Про електронний цифровий підпис"( 852-15 ), а також інших нормативно-правових актів.

    Мета Концепції

    Метою Концепції є розширення переліку послуг, що надаються органами державної податкової служби платникам податків з використанням електронного сервісу, поліпшення якості обслуговування платників податків, забезпечення достовірності інформації, що подається платниками податків до органів державної податкової служби, підвищення рівня прозорості та відкритості діяльності органів державної податкової служби.

    Електронний сервіс створюється з метою надання платникам податків можливості працювати з органами державної податкової служби у режимі реального часу з використанням електронного цифрового підпису на безоплатній основі.

    Робота з електронним сервісом здійснюється з персонального комп’ютера платника податків, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника.

    Шляхи, способи та строки реалізації Концепції

    Реалізувати Концепцію передбачається двома етапами.

    На першому етапі (2013 рік) передбачається:

    проведення інформаційної кампанії з питань надання платникам податків послуг на безоплатній основі з використанням електронного сервісу;

    запровадження подання декларацій у режимі реального часу з використанням електронного цифрового підпису, забезпечення перегляду поданої та/або сформованої податкової звітності з використанням електронного сервісу (компонент "Податкова звітність");

    забезпечення доступу платника податків до його особового рахунку, зокрема до інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), з використанням електронного сервісу (компонент "Розрахунки з бюджетом");

    узагальнення результатів здійснення заходів за першим етапом реалізації Концепції та розроблення в разі потреби пропозицій щодо удосконалення законодавства.

    На другому етапі (2014 рік) передбачається:

    запровадження розрахунку пені, формування та заповнення платіжних документів щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), їх сплати до бюджету з використанням банківських платіжних систем та електронного сервісу (компонент "Розрахунки з бюджетом");

    забезпечення доступу платника податків до його індивідуального податкового календаря з метою інформування про строки подання податкової звітності та сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), відомостей, сформованих на підставі податкової звітності, інформації про перелік та обсяг податкових пільг, наданих відповідно до законодавства, документів, виданих органами державної податкової служби (довідок, торгових патентів, свідоцтв, посвідчень тощо), повідомлень щодо оподаткування, зокрема розбіжностей у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних з даними контрагентів, і допущених помилок у податковій звітності з метою їх самостійного виправлення (без накладення штрафних санкцій) з використанням електронного сервісу (компонент "Інформаційний блок");

    запровадження офіційного листування з органами державної податкової служби з питань оподаткування, отримання відповідних консультацій з використанням електронного сервісу (компонент "Спілкування з органами державної податкової служби");

    узагальнення результатів здійснення заходів за другим етапом реалізації Концепції та розроблення в разі потреби пропозицій щодо удосконалення законодавства.

    Очікувані результати

    Реалізація Концепції дасть змогу:

    запровадити подання декларацій у режимі реального часу з використанням електронного цифрового підпису та зменшення витрат часу на подання платниками податків податкової звітності;

  1. забезпечити своєчасність сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у повному обсязі;
  2. запобігти помилкам у податковій звітності та платіжних документах щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), а також зменшити кількість випадків нарахування пені та штрафних санкцій;

    забезпечити подання органами державної податкової служби достовірної статистичної інформації для прийняття рішень центральними органами виконавчої влади;

  3. знизити рівень корупції в органах державної податкової служби;
  4. забезпечити доступ платників податків до інформації, що зберігається та опрацьовується в інформаційних базах органів державної податкової служби;

  5. удосконалити механізм взаємодії органів державної податкової служби та платників податків;
  6. підвищити довіру платників податків до органів державної податкової служби.
  7. Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції

    Реалізація Концепції здійснюється за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік для забезпечення діяльності ДПС, а також інших не заборонених законодавством джерел.

    ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2012 р. № 1007-р

    ПЛАН заходів щодо реалізації Концепції створення електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків"

    1. Провести інформаційну кампанію з питань надання платникам податків послуг на безоплатній основі з використанням електронного сервісу "Електронний кабінет платника податків" (далі — електронний сервіс).

    ДПС.

  8. 2013 рік.
  9. 2. Запровадити подання декларацій у режимі реального часу з використанням електронного цифрового підпису, забезпечити перегляд поданої та/або сформованої податкової звітності з використанням електронного сервісу.

    ДПС, Держінформнауки.

  10. 2013 рік.
  11. 3. Забезпечити доступ платника податків до його особового рахунку, зокрема до інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), з використанням електронного сервісу.

    ДПС.

  12. 2013 рік.
  13. 4. Провести аналіз результатів роботи із створення та запровадження електронного сервісу та розробити у разі потреби пропозиції щодо удосконалення законодавства.

    Мінфін, Мінекономрозвитку, ДПС, Мін’юст, Держінформнауки.

  14. 2013 рік.
  15. 5. Запровадити розрахунок пені, формування та заповнення платіжних документів щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), їх сплату до бюджету з використанням банківських платіжних систем та електронного сервісу.

    ДПС.

  16. 2014 рік.
  17. 6. Забезпечити доступ платника податків до його індивідуального податкового календаря, відомостей, сформованих на підставі податкової звітності, інформації про перелік та обсяг податкових пільг, наданих відповідно до законодавства, документів, виданих органами державної податкової служби (довідок, торгових патентів, свідоцтв, посвідчень тощо), повідомлень щодо оподаткування, зокрема розбіжностей у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних з даними контрагентів, і допущених помилок у податковій звітності з використанням електронного сервісу.

    ДПС, Держінформнауки.

  18. 2014 рік.
  19. 7. Запровадити офіційне листування з органами державної податкової служби з питань оподаткування, отримання відповідних консультацій з використанням електронного сервісу.

    ДПС.

  20. 2014 рік.
  21. 8. Провести оцінку стану запровадження електронного сервісу та розробити у разі потреби пропозиції щодо удосконалення законодавства.

    Мінфін, Мінекономрозвитку, ДПС, Мін’юст, Держінформнауки.

  22. 2014 рік.
  23. Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    У парку грає духовий оркестр

    Одвічно метушливі луганчани відтепер мимоволі уповільнюють крок у парку хіба можна інакше, коли сурмач духового оркестру Головного управління МВС України в Луганській області виводить Марш прощання ...

    До Праги не доїхали

    На підїзді до Запоріжжя, на автодорозі Запоріжжя-Дніпропетровськ, поблизу села Лукашеве, в середу, 18 липня, близько 12: 40 рейсовий автобус Mercedes Neoplan з'їхав в кювет і перекинувся.В результаті ...

    Водієві авто, який у стані сп’яніння скоїв ДТП на Київщині, доведеться відповідати за законом

    У салоні автомобіля, яким керував нетверезий керманич перебувало троє неповнолітніх дітей. Всі вони отримали тілесні ушкодження різного ступеню тяжкості.

    Про встановлення вимог щодо провадження інших, видів діяльності Комунальному підприємству «Моршинтеплоенерго», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг

    Про встановлення вимог щодо провадження інших, крім ліцензованих, видів діяльності Комунальному підприємству «Моршинтеплоенерго» Відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»( 2479-17 ), Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг( 1073/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1073, Порядку встановлення вимог щодо провадження суб’єктами природних монополій господарської діяльності, яка не належить до сфери природних монополій( z0311-13 ), та обмежень щодо суміщення видів господарської діяльності суб’єктами природних монополій та суб’єктами господарювання на суміжних ринках у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 04.02.2013 № 15, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, ВИРІШИЛА:

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Огромное спасибо творцам этого интернет сайта!!! Это на самом деле - находка! Так держать!!! Удачи!

    Благодарим всех, от кого зависит наполнение этого интернет проекта.
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0