Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

про притягнення ОСОБА_1 - Сумський районний суд Сумської області - Степаненко О. А.

  1. ПОСТАНОВА
  2. ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 3-108/11

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 грудня 2012 року

суддя Сумського районного суду Сумської області Степаненко О.А., при секретарі Токаревій В.М., розглянувши матеріали адміністративної справи про притягнення

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Суми, українця, громадянина України, приватного підприємця, мешканця АДРЕСА_1, раніше не судимого,

до адміністративної відповідальності за ст. 124 КпАП України,

В С Т А Н О В И В :

13 жовтня 2011 року близько 01 год. 30 хв. ОСОБА_1, керуючи мікроавтобусом «Мерседес Бенц 313 СРІ Sprinter», реєстраційний номер НОМЕР_1, рухаючись по вул. Горького м. Суми в напрямку перехрестя з вул. Супруна м. Суми, під час зміни напрямку руху повороту на вул. Супруна м. Суми - на порушення вимог п. п. 10.1., 10.4.,10.6.,9.4 Правил дорожнього руху не впевнився в безпеці маневру, виконуючи маневр не з крайнього лівого положення на проїзній частині не надав дорогу попутним транспортним засобам, внаслідок чого допустив зіткнення з автомобілем ВАЗ 21101 реєстраційний номер НОМЕР_3, який рухався прямо в попутному напрямку, внаслідок чого автомобіль ВАЗ 21101 під керуванням ОСОБА_3 отримав механічні пошкодження.

В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину не визнав, пояснивши, що 13 жовтня 2011 року близько 01 год. 30 хв. він, керуючи автомобілем Мерседес Бенс реєстраційний номер НОМЕР_1, рухався по вул. Горького м. Суми в напрямку перехрестя з вул. Супруна, маючи намір повернути на вул. Супруна. Він рухався по лівій крайній смузі з швидкістю близько 20 км/год. Метрів за 80-100 до перехрестя він увімкнув лівий поворот, продовжуючи рух з незмінною швидкістю. Перед поворотом він загальмував, майже зупинився, і в цей момент почув ззаду звук різкого гальмування автомобіля і зразу зупинився. Після цього він відчув удар в заднє ліве колесо. З моменту повороту на вул. Горького і до повороту він не бачив автомобіля ВАЗ і побачив його лише тоді, коли почув звук різкого гальмування. Вважав, що в ДТП винен водій автомобіля ВАЗ, який на мокрому покритті дороги (йшов дощ) рухався на великий швидкості( приблизно 60- 80 км/год.). ОСОБА_1 пояснив, що водій автомобіля ВАЗ намагався об*їхати його з лівого боку, виїхавши на зустрічну смугу руху, перетнувши лівими колесами суцільну смугу, однак уникнути зіткнення не вдалося.

ОСОБА_1 вважав, що в зіткненні транспортних засобів винен водій автомобіля ВАЗ 21101 і просив призначити по справі судово автотехнічну експертизу.

Заслухавши пояснення ОСОБА_1, свідка ОСОБА_3, свідків ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, дослідивши письмові докази, вважаю, що вина ОСОБА_1 в судовому засіданні встановлена в повному обсязі.

Оспорюючи свою вину, ОСОБА_1 послався на показання свідків ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_4

Зокрема, свідок ОСОБА_5 пояснив суду, що він бачив цю ситуацію, саме в цей час він вийшов зі стоянки і опинився в місці ДТП. Він бачив, як «Мерседес»ОСОБА_1 намагався розвернутися з крайньої лівої смуги руху, а «Жигулі»під керуванням ОСОБА_3, які рухалися зі швидкістю приблизно 80 км/год, двічі намагалися обігнати «Мерседес», який рухався зі швидкістю 5-10 км/год. Коли «Жигулі»почали гальмувати, він почув характерний звук, на місці ДТП був гальмівний шлях, однак його не відобразили на схемі. Він брав участь в огляді місця події в якості понятого і підписав схему, яка складалась працівниками ДАІ.

Свідок ОСОБА_6 пояснив в судовому засіданні, що 13 жовтня 2011 року близько 01 год. 30 хв. він йшов до товариша додому в бік вул. Горького м. Суми. Біля екомаркета почув звук гальмування і побачив ДТП, в ході якої «Жигулі»під керуванням ОСОБА_3 врізався в автомобіль «Мерседес», який перебував в нерухомому стані. Свідок пояснив, що коли автомобіль «Жигулі»гальмував, то він рухався по крайній лівій смузі руху і навіть лівими колесами виїхав на зустрічну смугу руху.

Разом з тим, показання свідків ОСОБА_6, ОСОБА_5 не можуть бути підставою для висновку про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення., оскільки ці пояснення спростовуються іншими зібраними по справі доказами.

Так, допитаний в судовому засіданні в якості свідка водій автомобіля ВАЗ ОСОБА_3 пояснив, що 13 жовтня 2011 року близько 01 год. 30 хв. він, керуючи автомобілем ВАЗ, реєстраційний номер НОМЕР_1, рухався по вул. Горького м. Суми в напрямку перехрестя з вул. Супруна. Був невеликий дощ, дорога була мокрою. Він рухався по лівій крайній смузі руху, оскільки перша смуга була зайнята припаркованими автомобілями. В машині крім нього інших пасажирів не було, вантажу також. В районі повороту ліворуч на вул. Супруна раптово з першої смуги руху почав повертати вліво автомобіль «Мерседес»під керуванням ОСОБА_1 Він вимушений був застосувати екстрене гальмування, оскільки іншим чином уникнути зіткнення не уявлялось можливим - справа стояли припаркові автомобілі, тому маневр вправо не був би виправданим. Застосоване ним гальмування було реакцією на перешкоду, а перешкоду йому створив «Мерседес», який фактично перегородив дорогу, розвертаючись чи повертаючи наліво з крайній правої смуги руху, а не з крайньої лівої смуги, як того вимагають Правила дорожнього руху. Покажчик повороту водій автомобіля Мерседес увімкнув в останній момент, коли вже почав розвертатися різко вліво, зайнявши при виконанні маневру всю смугу руху. Він намагався обїхати «Мерседес»з лівого боку, однак цього не сталося. «Мерседес»зявився на його смузі руху несподівано, метрів за 7 перед його автомобілем і уникнути зіткнення не було можливості. Зіткнення сталося правою стороною автомобіля ВАЗ, починаючи з фари і далі бампер, капот, двері. Автомобілю «Мерседес»удар прийшовся в лівий бік. Зіткнення сталося на смузі руху автомобіля ВАЗ, суцільну смугу він не пересікав, вже потім від удару автомобіль ВАЗ винесло на зустрічну смугу руху.

Показання свідка ОСОБА_3 вважаю достовірними, оскільки вони логічні, узгоджуються з іншими матеріалами справи і підтверджуються іншими зібраними по справі доказами.

З рапорту старшого інспектора СО ДТП відділу ДАІ СМУ УМВС України в Сумській області Наталухи Р.М. вбачається, що при виїзді на місце пригоди було встановлено, що 13 жовтня 2011 року близько 01 год. 30 хв. На перехресті вул. Горького - вул. Супруна м. Суми водій ОСОБА_1, керуючи автомобілем «Мерседес Бенц 313 СРІ Sprinter», реєстраційний номер НОМЕР_1, під час зміни напрямку руху для виконання маневру розвороту, не переконався, що це буде безпечним та не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам дорожнього руху, допустив зіткнення з автомобілем ВАЗ 21101, реєстраційний номер НОМЕР_3, який рухався прямо в попутному напрямку і яким керував водій ОСОБА_3 ( ар. с. 2).

З висновку судово - автотехнічної експертизи вбачається, що водій мікроавтобусу ОСОБА_1 вказує технічно не спроможні свідчення відносно поперечного положення свого транспортного засобу на момент початку зміни напрямку руху вліво, тому і відстань переміщення його транспортного засобу з моменту початку зміни напрямку руху до моменту зіткнення слід вважати як технічно не спроможну.

Технічна можливість попередити зіткнення зі сторони водія автомобіля ВАЗ визначається шляхом порівняння відстані необхідної для зупинки автомобіля гальмуванням (Sо) при допустимій швидкості руху, з відстанню віддалення автомобіля відносно місця зіткнення, на момент об'єктивної можливості виявити початок зміни напрямку мікроавтобусу ( Sа).

Але так як свідчення водія автомобіля ВАЗ не мітять інформації відносно швидкості руху мікроавтобусу ори зміні напрямку вліво, відносно відстані, яку мікроавтобус подолав з моменту початку зміни напрямку до моменту зіткнення та відносно відстані яку ВАЗ подолав в загальмованому стані до місця зіткнення, а свічення водія мікроавтобуса в цій частині технічно не спроможні то в даній дорожній ситуації визначити чи мав водій автомобіля ВАЗ технічну можливість попередити зіткнення шляхом своєчасного застосування гальмування не надається можливим. Тому встановити чи маються в діях водія автомобіля ВАЗ невідповідності вимогам Правил дорожнього руху, які б знаходились в причинному зв'язку з виникненням дорожньо-транспортної пригоди не надається можливим.

В той же час якби водій мікроавтобусу перед початком зміни напрямку руху вліво впевнився в безпеці зміни напрямку та надав перевагу в русі водію автомобіля ВАЗ, то зіткнення транспортних засобів виключалося б.

Тому в даній дорожній ситуації водій мікроавтобусу ОСОБА_1 мав технічну можливість попередити зіткнення шляхом виконання вимог п. 10.1, 10.6 Правил дорожнього руху і в його діях вбачається невідповідність вимогам п. 10.1, 10.6, 10.4 Правил дорожнього руху, з яких невідповідність вимогам п. 10.1, 10.6 Правил дорожнього руху знаходиться в причинному зв'язку з виникненням дорожньо-транспортної пригоди. Вказане пояснюється тим, що своєчасна відмова водія мікроавтобуса від виконання маневру розвороту вліво з метою надання переваги в русі водію ВАЗ створила б умови , при яких для водія автомобіля ВАЗ не створювались би умови небезпечні для руху і само зіткнення виключалось.

Отже в даній дорожній обстановці водій автомобіля Мерседес Бенц повинен був діяти відповідно до вимог п. 10.1,10.4, 10.6, 9.4 Правил дорожнього руху. В діях водія автомобіля «Мерседес Бенц» ОСОБА_1 вбачається невідповідність вимогам п. 10.1, 10.6, 10.4 Правил дорожнього руху, з яких невідповідність вимогам п. 10.1, 10.6 Правил дорожнього руху знаходиться в причинному зв'язку з виникненням дорожньо-транспортної пригоди. ( ар.с.26 -30).

Пояснення ОСОБА_1 в судовому засіданні в тій частині, що він почав розворот з крайньої лівої смуги руху не відповідають дійсності, оскільки у відповідності з висновком автотехнічної експертизи маневр розвороту вліво ОСОБА_1 розпочинав виконувати поперечно, знаходячись лівим краєм свого автомобіля на відстані не менше ніж 3,2 метра від осьової смуги розмітки, тобто в момент початку розвороту автомобіль ОСОБА_1 не перебував на крайній лівій смузі руху.

Таким чином, вина ОСОБА_1 встановлена в судовому засіданні в повному обсязі, а показання свідків ОСОБА_6, ОСОБА_5 не можуть бути підставою для висновку про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, оскільки ці пояснення спростовуються об*єктивними доказами висновком судово - автотехнічної експертизи, а також показаннями свідка ОСОБА_3

При призначенні міри адміністративного стягнення враховуються обставини справи, особа правопорушника, який раніше не судимий, до адміністративної відповідальності не притягувався.

Враховуючи, що ОСОБА_1 було допущено грубе порушення Правил дорожнього руху, вражаю за необхідне застосувати такий захід адміністративного стягнення, як позбавлення права керування транспортними засобами.

На підставі викладеного, керуючись ст. 124 КпАП України,

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 піддати адміністративному стягненню у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами строком на 6 ( шість) місяців.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Сумської області через Сумський районний суд Сумської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя

Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.
Консультации Адвоката
Рекомендовано адвокатом

Это Вас точно заинтересует

Председатель ВССУ Л.Фесенко претендует на место в Верховном Суде Украины?

Сегодня утром «ЮП» из достоверных источников стало известно о намерении председателя Высшего специализированного суда Украины по рассмотрению гражданских и уголовных дел Леонида Фесенко перейти ...

Життю та здоров’ю наших моряків нічого не загрожує

За дорученням Президента Віктора Януковича віце-премєр-міністр Костянтин Грищенко здійснив робочий візит до Лівії. У Триполі він обговорював питання захисту прав та інтересів 19 громадян України, ...

Укравтодор випустить облігації на суму 5 мільярдів гривень під державні гарантії

Кабінет Міністрів України 11 липня 2013 року затвердив умови для випуску облігацій Державного агентства Укравтодор для залучення додаткових коштів на будівництво обєктів дорожньої інфраструктури ...

Египетским военным разрешили арестовывать демонстрантов

Правительство Египта позволило военным арестовывать гражданских лиц, сообщает Reuters со ссылкой на источник в кабинете министров Египта. Армия будет помогать полиции обеспечивать безопасность ...

Адвокат по уголовным делам
Об адвокате
Как много необходимой информации.

Просто отличный сайт! Хорошенький ресурсик! Классно! Всё очень удобно и просто. Благодарю за профессиональный интернет сайт!
Статьи по уголовному праву
Как выжить в тюремных условиях

Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

Сайт для заключённых

Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

Новости Адвоката
Как уберечься от рейдеров

Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

Мошенники воруют деньги на свадьбах

Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

Свидание с интернета закончилось похищением...

Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0