МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ
Ректорам (директорам) інститутів (академій) післядипломної педагогічної освіти, директорам науково-методичних центрів, завідувачам методичних кабінетів
Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти розміщує матеріали щодо проведення і перевірки моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов за результатами навчання учнів у початковій та основній школі (додаток).
Директор
О. А. Удод
Додаток до листа ІІТЗО 06.11.2013 № 14.1/10-3632
СТРУКТУРА ТЕСТУ для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови і критерії його оцінювання (5 клас)
Завдання
Рівень завдання
Форма завдань у тесті
Кількість завдань
Кількість балів за завдання
Максимальна кількість балів
Початковий
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
6
6
Початковий
Завдання на відповідність
3
3
Середній
Завдання на відповідність
5
5
Достатній
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
4
4
Творче завдання
Високий
Завдання відкритого типу
1
Всього:
Оцінювання результатів тестування учнів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:
- завдання № 1 (1-6) — кожне правильно визначене твердження (відповідає чи не відповідає змісту тексту) оцінюється в 1 бал;
- завдання № 2 (7-9) — кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;
- завдання № 3 (10-14) — кожний правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 4 (15-18) — кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 5 — під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:
- відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації — 0-2 бали;
- висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів — 0-3 бали;
- зв’язність висловлення — 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні лексичних одиниць — 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні граматичних явищ — 0-2 бали.
Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови за виконання тестових завдань, становить 29 балів. Вона диференціюється у такий спосіб:
- завдання № 1 — 6 балів;
- завдання № 2 — 3 бали;
- завдання № 3 — 5 балів;
- завдання № 4 — 4 бали;
-завдання № 5 — 11 балів.
За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів
Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів
Кількість набраних балів
Рівень навчальних досягнень
Початковий
Середній
Достатній
Високий
Структура тесту для загальноосвітніх навчальних закладів і критерії його оцінювання (5 клас)
!!! Примітка: Учні загальноосвітніх навчальних закладів не виконують Завдання № 1 тесту, а починають працювати з Завдання № 2.
Завдання
Рівень завдання
Форма завдань у тесті
Кількість завдань
Кількість балів за завдання
Максимальна кількість балів
Початковий
Завдання на відповідність
3
3
Середній
Завдання на відповідність
5
5
Достатній
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
4
4
Творче завдання
Високий
Завдання відкритого типу
1
Всього:
Оцінювання результатів тестування учнів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:
- завдання № 2 (7-9) — кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;
- завдання № 3 (10-14) — кожний правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 4 (15-18) — кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;
- завдання № 5 — під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:
- відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації — 0-2 бали;
- висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів — 0-3 бали;
- зв’язність висловлення — 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні лексичних одиниць — 0-2 бали;
- нормативність використання у висловленні граматичних явищ — 0-2 бали.
Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні загальноосвітніх навчальних закладів за виконання тестових завдань, становить 23 бали. Вона диференціюється у такий спосіб:
- завдання № 2 — 3 бали;
- завдання № 3 — 5 балів;
- завдання № 4 — 4 бали;
- завдання № 5 — 11 балів.
За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів
Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів
Кількість набраних балів
Рівень навчальних досягнень
Початковий
Середній
Достатній
Високий
{Текст взято з сайту відділу освіти Галицької РДА http://galvo.ucoz.ua}