Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов, Інститут інноваційних технологій і змісту освітиМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

  1. 06.11.2013  № 14.1/10-3632
  2. Ректорам (директорам) інститутів (академій) післядипломної педагогічної освіти, директорам науково-методичних центрів, завідувачам методичних кабінетів

    Щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов

    Інститут інноваційних технологій і змісту освіти розміщує матеріали щодо проведення і перевірки моніторингу якості загальної середньої освіти з іноземних мов за результатами навчання учнів у початковій та основній школі (додаток).

    Директор

    О. А. Удод

    Додаток до листа ІІТЗО 06.11.2013  № 14.1/10-3632

    СТРУКТУРА ТЕСТУ для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови і критерії його оцінювання (5 клас)

    Завдання

    Рівень завдання

    Форма завдань у тесті

    Кількість завдань

    Кількість балів за завдання

    Максимальна кількість балів

  3. 1-6
  4. Початковий

    Завдання з вибором однієї правильної відповіді

    6

  5. 0; 1
  6. 6

  7. 7-9
  8. Початковий

    Завдання на відповідність

    3

  9. 0; 1
  10. 3

  11. 10-14
  12. Середній

    Завдання на відповідність

    5

  13. 0;1
  14. 5

  15. 15-18
  16. Достатній

    Завдання з вибором однієї правильної відповіді

    4

  17. 0; 1
  18. 4

    Творче завдання

    Високий

    Завдання відкритого типу

    1

  19. 0;2;3;2;2;2
  20. 11
  21. Всього:

  22. 19
  23. 29
  24. Оцінювання результатів тестування учнів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:

    - завдання № 1 (1-6) — кожне правильно визначене твердження (відповідає чи не відповідає змісту тексту) оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 2 (7-9) — кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 3 (10-14) — кожний правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 4 (15-18) — кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 5 — під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:

    - відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації — 0-2 бали;

    - висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів — 0-3 бали;

    - зв’язність висловлення — 0-2 бали;

    - нормативність використання у висловленні лексичних одиниць — 0-2 бали;

    - нормативність використання у висловленні граматичних явищ — 0-2 бали.

    Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови за виконання тестових завдань, становить 29 балів. Вона диференціюється у такий спосіб:

    - завдання № 1 — 6 балів;

    - завдання № 2 — 3 бали;

    - завдання № 3 — 5 балів;

    - завдання № 4 — 4 бали;

     -завдання № 5 — 11 балів.

    За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів

    Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів

    Кількість набраних балів

  25. 1-9
  26. 10-14
  27. 15-18
  28. 19-29
  29. Рівень навчальних досягнень

    Початковий

    Середній

    Достатній

    Високий

    Структура тесту для загальноосвітніх навчальних закладів і критерії його оцінювання (5 клас)

    !!! Примітка: Учні загальноосвітніх навчальних закладів не виконують Завдання № 1 тесту, а починають працювати з Завдання № 2.

    Завдання

    Рівень завдання

    Форма завдань у тесті

    Кількість завдань

    Кількість балів за завдання

    Максимальна кількість балів

  30. 7-9
  31. Початковий

    Завдання на відповідність

    3

  32. 0; 1
  33. 3

  34. 10-14
  35. Середній

    Завдання на відповідність

    5

  36. 0;1
  37. 5

  38. 15-18
  39. Достатній

    Завдання з вибором однієї правильної відповіді

    4

  40. 0; 1
  41. 4

    Творче завдання

    Високий

    Завдання відкритого типу

    1

  42. 0;2;3;2;2;2
  43. 11
  44. Всього:

  45. 13
  46. 23
  47. Оцінювання результатів тестування учнів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до рівнів сформованості в них іншомовної комунікативної компетентності за такою технологією:

    - завдання № 2 (7-9) — кожна правильно визначена відповідність оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 3 (10-14) — кожний правильно визначений фрагмент речення оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 4 (15-18) — кожне правильно доповнене речення оцінюється в 1 бал;

    - завдання № 5 — під час оцінювання враховуються два показники: 1) змістове наповнення і 2) мовне оформлення тексту висловлення. Під час оцінювання змістового наповнення і мовного оформлення беруться до уваги такі показники і визначаються такі критерії оцінювання:

    - відповідність змісту висловлення пред’явленій ілюстрації — 0-2 бали;

    - висвітлення у змісті висловлення вказаних пунктів — 0-3 бали;

    - зв’язність висловлення — 0-2 бали;

    - нормативність використання у висловленні лексичних одиниць — 0-2 бали;

    - нормативність використання у висловленні граматичних явищ — 0-2 бали.

    Максимальна кількість балів, яку можуть отримати учні загальноосвітніх навчальних закладів за виконання тестових завдань, становить 23 бали. Вона диференціюється у такий спосіб:

    - завдання № 2 — 3 бали;

    - завдання № 3 — 5 балів;

    - завдання № 4 — 4 бали;

    - завдання № 5 — 11 балів.

    За кожне виправлення з неправильного варіанта відповіді на правильний знімається 0,5 бала. Виправлення з правильного варіанта відповіді на неправильний варіант оцінюється в 0 балів

    Таблиця відповідності набраних тестових балів рівню навчальних досягнень учнів

    Кількість набраних балів

  48. 1-3
  49. 4-8
  50. 9-12
  51. 13-23
  52. Рівень навчальних досягнень

    Початковий

    Середній

    Достатній

    Високий

    {Текст взято з сайту відділу освіти Галицької РДА http://galvo.ucoz.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 172, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 172 Відповідно до Законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду тарифів на послуги з транспортування, розподілу, постачання природного газу, закачування, зберігання та відбору природного газу ( z0685-13 ), затвердженої постановою НКРЕ від 03.04.2013 № 369, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Самопровозглашенные депутаты «ДНР» проголосовали за закон о неприкосновенности

    Самопровозглашенные «депутаты Верховного Совета» так называемой Донецкой народной республики приняли закон, предусматривающий их «депутатскую неприкосновенность». Об этом сообщила пресс-служба ...

    «Біла» зайнятість — тільки в половини луганчан

    На Луганщині лише 57% населення працевлаштовано офіційно.Понад 2 тис. нових робочих місць зявилося в області за Програмою створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення ...

    КМУ планирует создать Украинский банк реконструкции и развития как новое финучреждение

    Правительство Украины рассматривает возможность создания Украинского банка реконструкции и развития, но не на базе какого-либо из существующих банков, а как новое финансовое учреждение. Об этом ...

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Этот сайт - офигенный. Thanky! Несомненно полезный и удобный сайт.

    Влюбилась в Ваш сайт!!! Какие же Вы молодцы!!! Сильно хочу пожелать Вам материального благополучия и творческих успехов!
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0