Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Щодо розгляду листа (щодо порядку видачі дозволів на розміщення відходів та затвердження лімітів на утворення і розміщення відходів (крім небезпечних)), Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництваДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА

ЛИСТ

  1. 22.11.2013  № 10978
  2. ПАТ "Бель Шостка Україна" вул. Паризької Комуни, 27-а, м. Шостка Сумської обл., 41100

    Щодо розгляду листа

    На адресу Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва надійшов лист ПАТ "Бель Шостка Україна" від 23.10.2013 № 639 щодо надання роз'яснення порядку видачі дозволів на розміщення відходів та затвердження лімітів на утворення і розміщення відходів (крім небезпечних), у зв'язку з чим повідомляється наступне.

    Частиною другою статті 20 Закону України "Про відходи" ( 187/98-ВР ) (далі — Закон) визначено, що до повноважень обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері поводження з відходами належить, зокрема, видача відповідно до закону дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (крім небезпечних відходів).

    У статті 32 Закону зазначено, що з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється, зокрема, вести будь-яку господарську діяльність, пов'язану з утворенням відходів, без одержання від уповноважених органів виконавчої влади у сфері поводження з відходами лімітів на обсяги утворення та розміщення відходів.

    Преамбулою до Закону визначено, що зміни, передбачені пунктом 1 розділу II Закону України від 16.10.2012 № 5456-VI( 5456-17 ) "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, у тому числі на місцевому рівні" (далі — Закон 5456-VI), в частині положень, які стосуються передачі повноважень від територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, обласним, Київській, Севастопольській міським державним адміністраціям, органам виконавчої влади Автономної Республіки Крим, набирають чинності з 18.05.2013.

    Так, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2013 № 159( 159-2013-п ) "Про ліквідацію територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища" територіальні органи Міністерства охорони навколишнього природного середовища було ліквідовано, а виконання ними повноважень припинено з 17.05.2013.

    У зв'язку з вищенаведеним у складі облдержадміністрацій утворено відповідні підрозділи.

    Тобто повноваження щодо видачі документів дозвільного характеру передано облдержадміністраціям та вступили в дію з 18.05.2013, а отже, на рівні Закону України визначено дозвільний орган, який уповноважений видавати дозволи на розміщення відходів, як того вимагає частина перша статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" ( 2806-15 ).

    Порядок розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів ( 1218-98-п ) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.98 № 1218 (далі — Порядок).

    Так, до вказаного Порядку 07.08.2013 внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" № 748( 748-2013-п ) в частині повноважень обласних держадміністрацій щодо розгляду та видачі дозволу на розміщення відходів.

    Відповідно до пунктів 12 та 13 Порядку (із змінами) власники відходів, які здійснюють лише їх розміщення, до 1 квітня, а власники відходів, які утворюють та розміщують їх на своїй території, до 1 червня поточного року подають Мінприроди та відповідним дозвільним центрам заяви про одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році.

    Мінприроди, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації розглядають заяви і до 1 липня видають дозволи на розміщення відходів або надсилають власникам відходів повідомлення з викладенням причин відмови у видачі дозволів, встановлюючи термін повторного подання необхідних документів.

    Крім того, пунктом 62 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності( 3392-17 ), затвердженого Законом України від 19.05.2011 № 3392-VI, передбачено необхідність отримання дозволу на розміщення відходів.

    Враховуючи вищезазначене, розгляд заяв щодо видачі дозволів на розміщення відходів та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів, що не відносяться до небезпечних, після передачі повноважень відповідно до Закону 5456-VI( 5456-17 ) здійснюють обласні державні адміністрації. Причому відповідні документи подаються на розгляд суб'єктами господарської діяльності виключно через дозвільні центри.

    Перший заступник Голови Держпідприємництва України

    О. Ю. Потімков

    {Текст взято з сайту Держпідприємництва України http://www.dkrp.gov.ua/}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації із землеустрою, Верховна Рада України

    ПОСТАНОВА  Верховної Ради України Верховна Рада України постановляє: 1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації із землеустрою (реєстр. № 3238), поданий народним депутатом України Калетніком Г. М.

    Нужно внести изменения в законы для увеличения полномочий председателей судов, – В.Колесниченко

    Председатель Высшего совета юстиции Владимир Колесниченко принял участие в собрании председателей апелляционных судов, посвященных состоянию осуществления правосудия судами общей юрисдикции в ...

    Киевские коммунальщики растратили почти 300 тыс. грн, выделенных на озеленение города

    Прокуратура Дарницкого района Киева открыла уголовное производство в отношении должностных лиц коммунального предприятия по содержанию зеленых насаждений Дарницкого района, которые растратили ...

    Про врегулювання доступу до реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України, Міністерство юстиції України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 липня 2013 р. за № 1270/23802 Про врегулювання доступу до реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Просто замечательный! Хорошенький портальчик! Очень здорово. Всё доступно и легко. Спасибо за профессиональный портал!

    Этот портал здоровский! Пользовался довольно чуть ли не по три раза на день. Думаю, что этот интернет сайт ожидает хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б встречаться с Вашими трудами чаще! Действуйте!
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0