Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

що підлягають фінансовому моніторингу, та критеріїв аналізу таких операцій, Міністерство фінансів УкраїниМІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 18.03.2013  № 397
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 квітня 2013 р. за № 572/23104

    Про затвердження Принципів опрацювання одержаної від суб’єктів первинного фінансового моніторингу інформації про операції, що підлягають фінансовому моніторингу, та критеріїв аналізу таких операцій

    Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 18 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» ( 249-15 ) та з метою встановлення принципів опрацювання одержаної від суб’єктів первинного фінансового моніторингу інформації про операції, що підлягають фінансовому моніторингу, та критеріїв аналізу таких операцій НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Принципи опрацювання одержаної від суб’єктів первинного фінансового моніторингу інформації про операції, що підлягають фінансовому моніторингу, та критерії аналізу таких операцій, що додаються.

    2. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М. О.) спільно з Департаментом фінансових розслідувань Державної служби фінансового моніторингу України (Хилюк В. П.) в установленому порядку забезпечити:

  3. подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
  4. оприлюднення цього наказу.
  5. 3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра фінансів України Мярковського А.І. та заступника Голови Державної служби фінансового моніторингу України Зубрія В. П.

    Міністр

    Ю. Колобов

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства фінансів України 18.03.2013  № 397

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 квітня 2013 р. за № 572/23104

    ПРИНЦИПИ опрацювання одержаної від суб’єктів первинного фінансового моніторингу інформації про операції, що підлягають фінансовому моніторингу, та критерії аналізу таких операцій

    1. Ці Принципи та критерії призначені для використання під час проведення аналізу отриманих від суб’єктів первинного фінансового моніторингу (далі — СПФМ) повідомлень про фінансові операції, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму.

    2. Опрацювання одержаної від СПФМ інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, базується на таких основних принципах:

    2.1. Повноти опрацювання інформації;

    2.2. Послідовності опрацювання інформації;

    2.3. Збереження та захисту інформації;

    2.4. Контролю за опрацюванням інформації;

    2.5. Своєчасності та об’єктивності опрацювання інформації;

    2.6. Незалежності та невтручання в діяльність СПФМ працівників Державної служби фінансового моніторингу України при опрацюванні ними інформації;

    2.7. Категорійності обробки повідомлень про фінансові операції з урахуванням ризик-орієнтовного підходу;

    2.8. Всебічного використання інформації з інших передбачених законодавством джерел під час опрацювання інформації.

    3. Під час опрацювання одержаної від СПФМ інформації про операції, що підлягають фінансовому моніторингу, аналізу підлягають такі критерії:

    3.1. Економічний сенс та мета фінансової операції;

    3.2. Вид активу або форма розрахунку, що використовується при проведенні фінансової операції, та сума фінансової операції;

    3.3. Відповідність фінансової операції характеру та змісту діяльності учасника операції;

    3.4. Місцезнаходження, місце проживання або місце перебування осіб, що проводять операцію, або вигодоодержувачів, їх сфера та період діяльності;

    3.5. Предмет угоди між учасниками операції, а також фінансові інструменти, що використовуються під час проведення операції.

    4. Під час опрацювання одержаної від СПФМ інформації про операції, що підлягають фінансовому моніторингу, враховуються:

    4.1. Додаткова інформація від СПФМ про підозру у легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму, або вчиненні діяння, визначеного Кримінальним кодексом України( 2341-14 ), що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму;

    4.2. Послідовність та зв’язок фінансових операцій, які за своєю суттю можуть свідчити про легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, або вчинення діяння, визначеного Кримінальним кодексом України( 2341-14 ), що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму;

    4.3. Наявність даних, що свідчать про причетність учасників фінансової операції до легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, вчинення суспільно небезпечних діянь, що передують легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, а також щодо застосування міжнародних санкцій до учасників фінансової операції.

    Директор Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку

    М. О. Чмерук

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Про дострокове припинення повноважень народного депутата України Азарова М.Я., Верховна Рада України

    ПОСТАНОВА  Верховної Ради України Відповідно до пункту 1 частини другої статті 81 Конституції України( 254к/96-ВР ) Верховна Рада України постановляє:

    В Ужгороді журналісти та працівники ДАІ нагадали водіям правила паркування

    Тема порушень Правил дорожнього руху у частині зупинки та стоянки транспортних засобів у місті Ужгород є досить актуальною для мешканців міста. Досить часто звучать нарікання на діяльність (чи ...

    які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, АФ "Тест - Аудит" ПП, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Про відмову у внесенні до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів, АФ "Тест — Аудит" ПП

    Про затвердження Правил охорони праці у тваринництві. Конярство, Міністерство надзвичайних ситуацій України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2012 р. за № 2072/22384 Про затвердження Правил охорони праці у тваринництві. Конярство Відповідно до статті 28 Закону України «Про охорону праці»( 2694-12 ), підпункту 41 пункту 4 Положення про Міністерство надзвичайних ситуацій України( 402/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 402, НАКАЗУЮ:

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Очень уникальный, интересный и абсолютно не похожий на существующие интернет портал! Я хочу поддержать Вас финансово. Как это можно сделать?

    Влюблена в ваш сайт по уши!!! Какие же Вы просто молодцы!!! Желаю творческих успехов, динамичного развития и материального благополучия!
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0