Досудебное следствие:

  • - обжалование постановления о возбуждении уголовного дела; защита подозреваемого течение досудебного следствия, при проведении допросов, очных ставок, следственных экспериментов и иных следственных действий;
  • - посещение подозреваемого, обвиняемого в изоляторе временного содержания и в следственном изоляторе;
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - обжалование избранной меры пресечения в отношении подозреваемого, обвиняемого;
  • - выработка линии и тактики защиты на стадии предварительного следствия;
  • - сбор материала, характеризующего личность обвиняемого; ознакомление с материалами уголовного дела и др..
Защита интересов в суде:

  • - защита подсудимого в суде во время всех судебных заседаний;
  • - заявление ходатайств в суде о постановлении приговора без проведения судебного разбирательства (особый порядок);
  • - подготовка и заявление различных ходатайств, жалоб и заявлений;
  • - выработка определенной линии и тактики защиты на стадии судебного разбирательства;
  • - посещение подсудимого во время нахождения в следственном изоляторе;
  • - изучение материалов уголовного дела и др..;
  • - ознакомление с протоколом судебного заседания и подача замечаний к его содержанию.
Защита на любой стадии:

  • - защита интересов потерпевшего на стадии предварительного следствия и дознания;
  • - защита интересов потерпевшего в суде любой инстанции, подробное изучение материалов уголовного дела;
  • - подготовка и заявление ходатайств;
  • - заявления гражданского иска;
  • - составление кассационной жалобы и подача его в суд кассационной инстанции;
  • - участие в судебном заседании, назначенном по кассационной жалобе потерпевшего или представлению прокурора.

Єдина інформаційна платформа «стукає» у двері

    Єдина інформаційна платформа  «стукає» у двері

    Розвиток ринку телекомунікацій уже досяг того рівня, коли актуальним є питання щодо стикування відомчих інформаційних ресурсів

    Підвищення соціальних стандартів, створення нових робочих місць, своєчасне надання якісних соціальних послуг — це пріоритетні завдання кожної демократичної держави, вагому складову у вирішенні яких сьогодні займає галузь зв’язку та інформатизації. Прискорений розвиток галузі, щорічне збільшення надходжень до державного бюджету формують міцну платформу для втілення державних програм, спрямованих на створення передумов для сталого зростання економіки, збільшення доходів громадян, підтримки соціальних сфер.

    Зростання доходів — по висхідній

    Телекомунікації — одна з небагатьох галузей економіки, яка протягом років незалежності України демонструє позитивні темпи росту доходів. В 2012 році доходи від надання послуг зв’язку та інформатизації склали 62 мільярди гривень (106,7% порівняно з 2011-м). Щорічно зростання доходів галузі випереджає ВВП країни на кілька відсотків. І це природно, адже в епоху технологічних інновацій саме телекомунікаційні мережі стають основою взаємодії людини із суспільством та державою, а Інтернет вже набув ознак інструментарію ділової діяльності та знаряддя виробництва.

    Тому забезпечення отримання доступу до якісних і доступних телекомпослуг в будь-якій частині країни — пріоритетний напрямок діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. Торік НКРЗІ було розроблено більш як 30 нормативно-правових актів (15 — уже запроваджені), що чітко визначають права та обов`язки суб`єктів господарювання, створюють рівні та зрозумілі умови діяльності, сприяють формуванню конкурентного середовища, в якому саме споживач, що матиме альтернативний вибір, стає головним арбітром у визначенні найпривабливішого співвідношення ціна/якість.

    Найбільш перспективний та динамічний сегмент ринку — широкосмуговий доступ до мережі Інтернет — визначальна складова інформатизаційних процесів, що відбуваються сьогодні практично у всіх сферах життєдіяльності. Україна кілька років поспіль демонструє тут незмінно високі темпи: за підсумками 2012 року майже 35% домогосподарств уже мають можливість підключення до фіксованого ШСД. І один із пріоритетів своєї діяльності НКРЗІ вбачає у забезпеченні умов, за яких розвиток цього сегменту зберігатиме незмінний зростаючий тренд. Адже саме ШCД — це під∂рунтя запровадження таких державних програм, як спрощення надання адміністративних послуг, підвищення якості освіти, медичного забезпечення, що реалізовують із використанням ІКТ.

    Курс на європейську концепцію інформаційного суспільства

    Останнім часом влада приділяє багато уваги питанням інформатизації як засобу, що забезпечить інший рівень державного управління та відносин із суспільством. Майже кожне міністерство, відомство запроваджує інфокомунікаційні системи, створює умови для зручного дистанційного обслуговування громадян щодо нада?ння/отримання довідкової інформації, рішень органів влади, реєстрів тощо.

    Вагомим внеском у подальший розвиток та поглиблення інформатизації стало надання ІТ-індустрії податкових пільг, що є істотним стимулюючим фактором для інвестиційних проектів. І на цьому етапі вже стає актуальним питання взаємного обміну інформаційними ресурсами, сформованими у різних відомчих системах. У державі має існувати єдина інформаційна платформа. На часі необхідність створення однозначних правил і стандартів, розроблення і впровадження уніфікованих процесів.

    Саме такі правила зазначені в документах, що розроблені НКРЗІ наприкінці минулого року та винесені на громадське обговорення. Це узагальнений та впорядкований опис процесів щодо створення національної інформаційно-комунікаційної інфраструктури та механізмів забезпечення функціонування системи загальнодержавного управління із використанням ІКТ. Комісія сформувала правила, що узгоджують взаємодію окремих систем, які вже функціонують в Україні. Це концептуальне фахове бачення комісії на питання взаємодії всіх структур у рамках інформатизації управління державою в цілому.

    Реалізація таких масштабних і визначальних для країни інформатизаційних проектів буде ефективною за умови загальнодержавної координації та плідної міжвідомчої взаємодії. Це сприятиме втіленню в Україні європейської концепції інформаційного суспільства із забезпеченням кожному громадянину доступу до широких можливостей, що надають сучасні інфокомунікаційні технології.

    ПРЯМА МОВА

    Петро ЯЦУК, Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації:

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.6/5, основан на 25 голосах.
    Консультации Адвоката
    Рекомендовано адвокатом

    Это Вас точно заинтересует

    Про внесення змін до рішення НКРЗІ від 21.03.2013 № 168, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації

    Про внесення змін до рішення НКРЗІ від 21.03.2013 № 168 Керуючись статтями 18, 19 Закону України "Про телекомунікації" ( 1280-15 ), статтями 14, 18 Закону України "Про радіочастотний ресурс України"( 1770-14 ) та у зв'язку з кадровими змінами, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, ВИРІШИЛА:

    виготовлених з чорних металів, без електричної ізоляції (за винятком виробів з корозійностійкої (нержавіючої) сталі та виробів для цивільної авіації) походженням з Китайської Народної Республіки, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

    Про закінчення строку застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну виробів, виготовлених з чорних металів, без електричної ізоляції (за винятком виробів з корозійностійкої (нержавіючої) сталі та виробів для цивільної авіації) походженням з Китайської Народної Республіки

    Про присвоєння рангів державним службовцям

    Відповідно до статті 26 Закону України Про державну службу: Присвоїти четвертий ранг державного службовця Присвоїти пятий ранг державного службовця

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 161, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 161 Відповідно до Законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду тарифів на послуги з транспортування, розподілу, постачання природного газу, закачування( z0685-13 ), зберігання та відбору природного газу, затвердженої постановою НКРЕ від 03.04.2013 № 369, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Адвокат по уголовным делам
    Об адвокате
    Да, тут много актуальной информации. Огромнейшее Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - просто молодцы.

    Просто замечательный! Хорошенький портальчик! Очень здорово. Всё доступно и легко. Спасибо за профессиональный портал!
    Статьи по уголовному праву
    Как выжить в тюремных условиях

    Как выжить в тюремных условиях В каждой тюрьме прописка индивидуальна, и организовывается по-своему. Зачастую старшины тюремных бараков задают вопросы с ...

    Сайт для заключённых

    Сайт для заключённых Что можно, а чего нельзя на сайтах для заключённых?!

    Новости Адвоката
    Как уберечься от рейдеров

    Как уберечься от рейдеров Потенциальный захватчик обращается в суд для истребования задолженности. А суд отсылает уведомления по юридическому адресу, с которого ему никто не подает признаков жизни ...

    Мошенники воруют деньги на свадьбах

    Мошенники воруют деньги на свадьбах На одной из вечеринок поймали группу мошенников, которые под видом гостей шмонали сумки и куртки сидящих в зале. ...

    Свидание с интернета закончилось похищением...

    Свидание с интернета закончилось похищением Сотрудниками отдела полиции был задержали молодой человек в возрасте 26 лет в подозрении на похищение девушки. .

    41ebf10dce7534d25f6b070acb6e9de0